Popular Posts

DIY CLEAR CLUTCH

Przeźroczysta torebka bo o nią właśnie mi chodzi bardzo ładnie się prezentuje. Jednak nie można w niej nosić zbyt wiele bo chodzi o to im mniej tym ładniej. 
Sądzę, że taki właśnie dodatek jest dla odważnych.
Ale do odważnych świat należy.


 Inspiracją do zrobienia takiej torebki był blog: swellmayde: my style

Aby ja zrobić potrzebujemy przeźroczystego materiału, bądź można kupić takie teczki ( w sklepie z akcesoriami biurowymi), a dodatkowo jakichś koralików takich bardziej płaskich bądź ćwieków jak kto woli. Ja użyłam koralików których mam mnóstwo. Wystarczy tylko je ponaklejać w jakiś ciekawy wzór i gotowe. Wystarczy tylko nosić.
Tak na marginesie jeśli korzystamy z materiału to musimy zszyć boki. 


Jak wam się podoba?
Odważyłybyście się nosić taki dodatek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger