Popular Posts

I jestem z powrotem

Już wróciłam ;) 
Oczywiście wróciłam już jakieś 3 dni temu ale trzeba było się rozpakować no i porządnie wyspać. 
Szczerze mówiąc to jeszcze się nie rozpakowałam bo torba nadal stoi w pokoju ale zamiast się do końca rozpakować zrobiłam porządne przemeblowanie. Strasznie mi tego brakowało, zwłaszcza mojego bloga i was oczywiście.

Było bardzo fajnie. Mimo, że całą podróż spędziłam w samochodzie bo taką ma właśnie pracę mój tata, ale było wspaniale. Oczywiście nie byłam w Paryżu ale kto wie może jeszcze będę mieć taką okazję. 
Trasa : Niemcy - Holandia - Belgia - Francja.

Oczywiście we Francji byłam tylko na obrzeżach czyli tuż przy granicy Belgijskiej.

A teraz może odrobina zdjęć z trasy.

This is my dad.






Piękny budynek strasznie mi się podobał i był najbardziej przykuwającą wzrok budowlą w mieście.

To też ten sam budynek tylko bliżej.

Byśmy nawet w Belgi mogli poczuć się jak w Polsce.




Przepiękne widoki domków na tle lasów bądź łąk.

I samochód moich marzeń. Jak go zobaczyłam to się zakochałam.


Można zobaczyć wiele takich widoków. Niezbyt ciekawe.


Tych tablic było mnóstwo, oczywiście w Niemczech.

Oraz najpopularniejszy widok tuż za naszą granicą.

Zamiast pól maków bądź słoneczników, pola wiatraków.


A tym zajmowałam się kiedy nie było nic ciekawszego do roboty.


Jak wam się podobają zdjęcia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger