Popular Posts

Wszystko co miałam już na głowie

Uwielbiam zabawę wyglądem. Jedną z moich największych słabości jest farbowanie włosów. Miałam już dużo rożnego rodzaju fryzur oraz kolorów na głowie. Boję się odrobinę farbować już włosy bo wiem, że mogę pogorszyć ich kondycję. Jednak nie mogę się powstrzymać.

Uwielbiam również rożnego rodzaju doczepki i peruki.

Już nie chodzę do fryzjera bo zapuszczam włosy. Chcę żeby były jeszcze dłuższe niż aktualnie są. Dlatego od dłuższego czasu sama je podcinam. Nie jestem jakąś profesjonalistką ale dla mnie starczy delikatnie podciąć końce co jakiś czas.

A teraz kilka zdjęć tego co już było u mnie na głowie.





















Kolory, kształty i zmiany to jest mój świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger