Popular Posts

Tragedia

Właśnie jestem na etapie naprawy szkód po maseczce, która poparzyła mi skórę twarzy. Wyglądam bardzo źle ale z dnia na dzień skóra powraca do zdrowia.

Tak wyglądała moja twarz wczoraj wieczorem.

Twarz była bardzo opuchnięta.

A to już z dziś.


Skóra jest jeszcze bardzo czerwona ale nie tak jak jakieś dwa dni temu gdzie była tak czerwona jak pomidor i bardzo spuchnięta.



Wiem, że sama sobie zaszkodziłam próbując coś nowego. Zwłaszcza, że moja skóra jest bardzo wrażliwa. Dość głęboko poparzyłam skórę więc to co zostało uszkodzone moją głupotą musi zejść. Mam tylko nadzieję, że jeszcze kilka dni i skóra powróci do pierwotnej kondycji.

I naprawdę przestrzegam wszystkie dziewczyny, które mają wrażliwą skórę i skłonną do alergii by pod żadnym pozorem nie stosowały nic co w składzie ma sól i oliwę ( jaką kolwiek).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger