Popular Posts

Wreszcie !

Już walizki spakowane. Stoją i czekają. Długo się do tego zbierałam ale nareszcie zrobione. 


Torba
dla maleństwa:


1. 3 kaftaniki z długim rękawem i ze stópkami.
2. 2 koszuleczki z długim rękawem.
3. Sweterek.
4. 3 sztuki bodów z krótkim rękawkiem.
5. Body z długim rękawkiem.
6. Kaftanik bez rękawków.
7. Skarpetki. 
8. Spodenki.
9. Bawełniana czapeczka.
10. Rękawiczki "niedrapki".
11. Ciepłe rękawiczki.
12. Kocyk.
13. Ręczniczek z kapturkiem.
14. 10 sztuk pampersów jednorazowych ( Piotruś nam później dowiezie więcej )
15. 3 tetrowe pieluszki.
16. Kosmetyki dla maleństwa.


Torba dla mnie:


1. Dwa ręczniki ( duży i mały).
2. Przybory toaletowe.
3. Skarpetki.
4. Koszula.
5. Kapcie.
6. Dokumenty.
7. Jednorazowe majtki.
8. Podkłady po porodowe.
9. Szlafrok.
10. Sweterek.
11. Druga piżama.
12. Miseczka, talerzyk, kubeczek i sztućce.


Już czuję się spokojniejsza wiedząc, że wszystko jest gotowe. Nie jestem pewna czy na pewno wszystko spakowałam, jak coś mi się przypomni to się dołoży. 

Była bym wdzięczna za info jeśli ktoś wie czego jeszcze mi brak.

2 komentarze:

  1. HEJ BRAKUJE CI APARATU FOTOGRAFICZNEGO KOCHANA - NAPEWNO SIĘ PRZYDA - POZDRAWIAM SERDECZNIE I ŻYCZĘ CI SZCZĘŚLIWEGO ROZWIĄZANIA :) ANDŻELIKA G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na konkurs :)
    http://kobieta-mzik.blogspot.com/2014/02/wygraj-wyprawke-dla-maluszka.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger