Popular Posts

Bloger?!?

Kim jestem?
 Jestem blogerem!

 I co to znaczy?
 Znaczy to nic innego jak to, że jestem osobą poświęcającą się swojej pasji, którą jest pisanie własnego bloga. Nie jest to tylko pisanie ale dzielenie się swoim
życiem, uczuciami, przemyśleniami. Dzielenie się tym wszystkim z innymi osobami, z kimś kogo to w pewnym stopniu interesuje. 
Chociaż robię to tylko i wyłącznie dla siebie to cieszy mnie, że ktoś jednak czyta to co tworzę. Blogowanie jest też możliwością stać się bardziej odważnym. 
Nie należę do zbyt wylewnych osób, ale dzięki temu mogę zmienić coś w sobie, przełamać swoją nieśmiałość. 
Tematy które poruszam są przemyślane i w tworzenie ich wkładam całe swoje serce.

Kocham to co robię! Jestem dumna ze swojego bloga. Poświęcam się cała temu co robię i tworzę to z zamiłowaniem.

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger