Popular Posts

Paczka od Hipp

Wczorajszego dnia byłam bardzo zaskoczona. Nie spodziewałam się dostać kolejnej paczki w tak krótkim czasie. Było mi bardzo miło. 


Tak więc od firmy HiPP otrzymałyśmy paczkę startową z poradnikiem
oraz słoiczkiem wraz z łyżeczką. A ostatnio myślałam nad zakupem sztućców dla małej, póki co się wstrzymam na razie nam jedna łyżeczka wystarczy. Tak serio to sama nie wiem za co ją dostałyśmy ale wydaje mi się, że za rejestracje w klubie. Tak więc jeśli ktoś jest zainteresowany to dodaję link do HiPP Klub mojego Maluszka.


W paczce znajdował się jeszcze list oraz kupony rabatowe do wykorzystania w drogerii ROSSMANN oraz czeka na nas druga paczka do odebrania w tej właśnie drogerii.


Ogólnie uważam, że produkty tej firmy są bardzo dobre. Moja ciocia ich kiedyś używała i bardzo je chwaliła. Sama też teraz ich używam do pielęgnacji maleństwa i jestem z nich bardzo zadowolona. 
Na opakowaniach słoiczków zaznaczone jest, że produkty pochodzą z upraw ekologicznych, mają bardzo dobry skład bez żadnych ulepszaczy czy innych tym podobnych. Zobaczymy później jak maleństwu będą smakowały.

A wy co sądzicie o tej firmie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger