Popular Posts

Brak tytułu

KIRA: Już zaczęłam jeść coś normalnego.

No właśnie. Mała zaczęła już jeść normalne posiłki. Coś więcej, nie tylko mleko i mleko. Tylko z racji alergii musieliśmy trochę przystopować póki cała
wysypka zniknie zanim wprowadziłam coś nowego.

Tak więc już je MARCHEWKĘ, JABŁKO i od dziś zaczęliśmy ZIEMNIAKA, przez pięć kolejnych dni, później coś nowego. Muszę przemyśleć co co w planach mam gotowanie zupek. 

Już udało mi się wprowadzić regularne śniadania w diecie córeczki. Kleiki, kaszki, itp. Od dzisiaj też mam zamiar wprowadzić regularne pory obiadkowe , by Kira wiedziała kiedy obiad. Po malutku wszystko zacznie się normować. 

Jeszcze tylko miesiąc i zmieniamy mleczko z 1 na 2. Najprawdopodobniej zmienimy też markę mleka.
Całym tym rozszerzaniem diety dążymy do regularnych posiłków. Śniadanie, obiad i kolacja to podstawa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger