Popular Posts

Mamo nie denerwuj się

Hej dzisiaj chcę się z wami podzielić tym jak spędziłyśmy czas. 
Tak naprawdę nie mam na co narzekać choć jestem strasznie zmęczona i drażliwa. Wszystko potrafi mnie zdenerwować. Ogólnie dzień nie był najgorszy. Wybrałyśmy się do miasta do ciucholandu, oczywiście nic dla siebie nie znalazłam ale niema co się martwić jutro też jest dzień można też gdzieś się wybrać. Później poszłyśmy do mojej babci na kawkę a stamtąd do Rossmanna po odbiór nagrody. Z tego bardzo się ucieszyłam bo rano sprawdziłam pocztę i dostałam wiadomość, że mogę odebrać nagrodę w konkursie "1000 wyprawek od rossnę". Bardzo się ucieszyłam z wygranej bo jeszcze do tej pory nie udało mi się nic wygrać. Tak więc dostałyśmy śliczny kocyk oraz maści dla mnie i dla małej z firmy Bepanthen

Na kocyku są śliczne króliczki.

Po tym wszystkim poszłyśmy odwiedzić ciocię w pracy a stamtąd już do domciu. Już wtedy strasznie złapało mnie takie zmęczenie zrobiło mi się zimno i musiałam wziąć coś na uspokojenie bo nie chciałam krzyczeć na małą ona i tak nic nie rozumie. Później humor mi się troszkę poprawił bo przyjechał Piotruś i przywiózł mi coś. Kolejną nagrodę tym razem od Mokate. Śliczny wisiorek od Swarovski elements


Dzień nawet spoko pewnie zaraz pójdę spać bo wcześnie rano muszę odwieźć Piotrka na stację bo jedzie w delegacje, a mała z pewnością też wcześnie wstanie i znowu będę zmęczona.
Dobranoc wam. Miłych snów życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger