Popular Posts

Moja radość

Tak się cieszę i chcę podzielić się z wami tą moją całą radością. Nareszcie po tak długim czasie udało mi się zebrać i nagrać swój kolejny filmik na kanał na YouTube. Długo nie mogłam nic nagrać, z jednej strony barak czasu, z drugiej potworna trema. Z blogiem jest łatwiej tu nikt nie słyszy jak mówię. Jest mi łatwiej się otworzyć przed wami. Kiedy nagrywam to strasznie się stresuje. Nagrywam w samotności ( nie licząc Kiry ), w ciszy ( względnej ciszy, zależy od małej ). Na pewno jestem naturalna w 100% ale ten stres jest
ogromny. 
Dzisiaj jest mój nowy filmik na kanale :) Jest to Vlog, zresztą pierwszy jaki nagrałam. Tak szczerze to nic nadzwyczajnego w nim niema, ale można zobaczyć tam jak spędzamy prawie każdy dzień naszego tygodnia, miesiąca itd. 
Tak więc zapraszam obejrzyjcie jeśli macie ochotę.


Będę też wdzięczna za jakąkolwiek subskrypcję, bądź komentarz czy inną formę aktywności.

P.S. Na warsztacie mam już kolejny filmik. Właśnie go montuję i sądzę, że za dwa dni powinien się ukazać na YouTube. Zaczynam się rozkręcać zgodnie z moimi planami, którymi też się dzieliłam z wami.

Pozdrawiam, 
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger