Popular Posts

Poruszenie mego ... serca.

Wczoraj oglądałam świetny film, a raczej niedawno. " Nad życie ", historia naszej siatkarki Agaty Mróz. O życiu, walce z chorobą i śmierci. Film polecała mi mama, mówiła, że bardzo dobry i miała rację. Jest znakomity. 
Ja nie przepadam za filmami typu dramat bądź coś podobnego, w ogóle nie lubię filmów innych niż horror ale jeśli film  jest świetny to na pewno mi się spodoba. Jestem wybrednym widzem. 



Poleciłabym go wszystkim ale najbardziej to wszystkim młodym mamą. Film porusza sądzę, że nawet tych którzy uważają, że nic nie jest wstanie ich poruszyć. Ja uważam się za taką osobę i jednak wzruszył mnie ten film. Nie mówię, że płakałam ale bardzo mi się podobał i trochę chciało mi się płakać. 



Polecam mamusie, na pewno byście zrozumiały bohaterkę. Ja ją zrozumiałam :)
Dobranoc wszystkim.

1 komentarz:

  1. Oglądałam wczoraj drugi raz i płakałąm tak jak za pierwszym. Nie potrafiłam opanować wzruszenia. Piękny film.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger