Popular Posts

Moje postanowienia noworoczne ... czas się za nie zabrać!

Póki co nowy rok nie przyniósł nic dobrego. Na razie nie będę zgłębiać tego tematu jeśli już wszystko się wyklaruje to z pewnością dowiecie się o tym. Dziś wpis o moich postanowieniach noworocznych. Jak każdy ja też zaplanowałam zmiany w nowym roku. 


1. Zmienić swoje życie. 
( to jest właśnie ten temat, którego nie chcę poruszać ale niektórzy mogą się domyślić co to może znaczyć)

2. Zadbać o swój wygląd.
( muszę się zabrać za siebie bo coraz gorzej się czuję z tym jak wyglądam)

3. Regularnie ćwiczyć.

4. W tym roku obiecuję sobie, że jeśli będzie spotkanie mam blogerek to na pewno pojadę.

5. Uporządkować wszystkie sprawy. 

6. Mniej słodyczy. 
( trochę przykro bo jestem słodyczoholikiem ale czego się nie robi dla zdrowia)

7. Chciałabym bo nie jest to punkt który może udać mi się spełnić. 
Chciałabym pojechać gdzieś z małą i coś zobaczyć, zwiedzić. 

8. Biorę się porządnie za naukę i zakuwam do testów.

9. Postaram się zrezygnować z rzeczy, które mi szkodzą. 
Jest strasznie ciężko zrezygnować z czegoś co ci smakuje choć wiesz, że przez to chorujesz. Będę się starała jak mogę, choć nie wiem czy wyjdzie coś z tego.

10. Zaczynam sprzątanie życia czyli mojej szafy. 
Zaczynam pozbywać się zbędnych rzeczy. 

11. Zacząć się rozwijać. 
Oczywiście zaczęłam już w zeszłym roku ale mam plan dalszej edukacji. Jak już zakończy się Florystyka to zaczynam nowy kierunek bądź coś innego. 

12. Praca.
Zastanawiam się nad czymś ale tak by Kira nie ucierpiała. Chcę być z nią jak najdłużej, może coś własnego?

Może to nie wszystkie postanowienia ale na początek starczy zobaczymy jak mi pójdzie.

A wy jakie macie postanowienia noworoczne?

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

4 komentarze:

  1. Sporą zrobiłaś sobie listę. nic, tylko trzymać kciuki za jej zrealizowanie! Ja mam tylko 3 postanowienia ALE ZA TO JAKIE KONKRETY!! :P I mój cały rok będzie skupiał się na tym, by je zrealizować. I miły jest jeszcze fakt, że mąż postanowienia ma takie same jak ja :)
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko się cieszyć, że ktoś będzie wspierał w wytrwałości :)

      Usuń
  2. Spora lista i bardzo konkretna. Wytrwałości i powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że spora ale jakoś wcześniej nie mogłam wytrwać w postanowieniach noworocznych dlatego w tym roku jest aż tyle. Dziękuję :)

      Usuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger