Popular Posts

Wyzwanie blogowe: Tego chciałabym nauczyć się (DZIEŃ 2)

Kolejny dzień wyzwania blogowego, które organizuje blog SenMai. Tak więc do celu.

_________________________________________________________________________________

Pierwsze czego chciałabym się nauczyć to fotografia profesjonalna. Chciałabym robić profesjonalne zdjęcia. Marzy mi się świetny aparat, mnóstwo pomysłów na zdjęcia. Tak właśnie to jest jedną z najważniejszych rzeczy których chcę się nauczyć.
_________________________________________________________________________________

Balet i skrzypce to marzyło ni się w dzieciństwie. Może teraz miałabym więcej zaparcia do nauki, choć wiem, że teraz ciężko byłoby mi nauczyć się gry na skrzypcach. 
_________________________________________________________________________________

W sumie nie mam jakichś szczególnych chęci na naukę ale zawsze kiedy kończę jedną rzecz wpada mi do głowy coś nowego, dlatego ciężko mi napisać czego chciałabym się nauczyć.

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

1 komentarz:

  1. Kochana! Łap za aparat (byle jaki) i w drogę. Czytaj książki o fotografowaniu, twórz. Nie odkładaj na jutro. Może nie być okazji. A pasja nadaje życiu barw. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger