Popular Posts

Kolejna nominacja


Dwa dni temu dowiedziałam się, że znów mój blog został nominowany do Liebster Blog Award.
Ja została nominowana przez Kogel Mogel. Bardzo dziękuję za nominację. Tak więc dzisiaj odpowiem na pytania.

1. Jak spędzasz, spędziłeś lub będziesz jeszcze spędzać wakacje?
Na wakacjach już byłyśmy. Jeśli czytacie mojego bloga to wiecie, że byliśmy na rodzinnych wakacjach nad morzem, nawet dwa razy.

2. Jakie lubisz seriale?
Najbardziej uwielbiam dziwne seriale.
-Wspaniałe Stulecie
-American Horror Story
- Mistrzowie Horroru
Lubię też zwykłe takie jak Ranczo czy Ojciec Mateusz

3. Jak byś chciał wyglądać?
Nie chcę wyglądać jak jakaś znana osoba, po prostu chciałabym być chuda jak patyczek. 

4. Ulubiona piosenka?
W ostatnim czasie cały czas chodzę i nucę piosenkę, a bardziej kołysankę z serialu Wspaniałe stulecie. Kołysanka śpiewana przez Hurrem.


5. Ulubiony deser?
Sernik na zimno.

6. Masz swoją drugą połówkę?
Tak mam. Zależy jaką połówkę, ale jeśli chodzi o chłopaka to tak, jesteśmy już razem prawie 5 lat i o 5 za dużo :)

7. Co rozumiesz poprzez słowo "strach"?
Dla mnie strach jest wtedy kiedy boję się o soje maleństwo. Dla każdej matki strach jest jeden. 

8. Wolisz tańczyć czy śpiewać?
Ciężko określić bo uwielbiam tańczyć, ale śpiewać też lubię. Oczywiście jak nikt nie słyszy bo zwiędły by mu uszy. 

9. Ulubiona liczba?
Jeden. Dlaczego jeden? Bo trzeba zawsze myśleć, że jest się pierwszym, najlepszym.

10. Znienawidzona/y piosenkarka/piosenkarz?
Kamil Bednarek i nie pytajcie dlaczego. Po prostu tak jest i już.

11. Co czyni cię wyjątkowym?
Jeśli miało by chodzić o wygląd to są to moje oczy, to jedyna część ciała, którą w sobie uwielbiam. Jeśli o charakter to nie wiem, bo mam ciężki charakter i ciężko znaleźć w nim jakiś pozytyw.

Dla przypomnienia:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Blogi, które ja nominuję:


Pytania dla was:

1. Twoja pasja?
2. Rodzina czy kariera?
3. Gdzie chciałabyś/chciałbyś w przyszłości mieszkać?
4. Ulubiona potrawa?
5. Gdzie widzisz się za 10 lat?
6. Masz swoją drugą połówkę?
7. Co w sobie lubisz?
8. Co czyni cię wyjątkowym?
9. Jakie seriale lubisz?
10. Dlaczego wybrałeś/łaś taką nazwę dla swojego bloga?
11. Co sprawia, że masz ochotę tworzyć dalej?

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, nie spodziewałam się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger