Popular Posts

Moje dzisiejsze zakupy

Właśnie wróciłam z miasta z zakupów.

KWIATY Polskie
 Krem tłusty do cery suchej i normalnej SŁONECZNIK troszczy się o naturalne piękno skóry poprzez podwójne działanie :
WYGŁADZA I ODŻYWIA.

BeBeauty
Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu.
Gdzieś na jakimś blogu, już nie pamiętam na jakim przeczytałam, że jest bardzo dobry i kupiłam żeby wypróbować na własnej skórze.


ZIAJA

Tłusty krem na bazie oleju z oliwek do pielęgnacji skóry suchej i normalnej. Intensywnie odżywia, wygładza i regeneruje naskórek. Zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia.
 Już kiedyś go kupiłam i stosowałam nawet dłuższy okres czasu i mogę go polecić wszystkim osobom z suchą skórą twarzy.




BeBeauty

 
Intensywnie regenerujący krem do rąk.
Miejmy nadzieję, że będzie się dobrze sprawował.

I ostatni krem z którym się nie rozstaję:
Maść sterydowa którą można kupić bez recepty w Aptece.
Łagodzi zaczerwienienia skóry i goi wypryski.

* Atopowe zapalenie skóry( czyli takie jakie ja mam);
* Liszaj rumiany;
* Rumień wielopostaciowy;
* Łojotokowe zapalenie skóry;
* Różne rodzaje wyprysków;
* Łuszczyca owłosionej skóry głowy, łuszczyca zadawniona;
* Świerzbiączka;
* Oparzenia;
* Łagodzenie odczynów po ukąszeniach owadów;




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger