Popular Posts

Biore się za siebie + mini stylizacja

Czasem przychodzi taki moment, kiedy każda z nas myśli, że czas zrobić coś dla siebie.
A wy nie macie tak czasem, że mówicie sobie ''dość'' czas na mnie?
Mój czas właśnie dzisiaj nadszedł. Stwierdzam, że już nie mogę patrzeć na swoje zniszczone dłonie i czas coś z tym zrobić.
Kiedyś zakupiłam jakiś krem będąc na zakupach w Biedronce, ale jak to ja odłożyłam go żeby się kurzył.
Jak można zobaczyć na zdjęciu mam bardzo zniszczone dłonie. Wyglądają bardzo staro jak na mój wiek.
Tak więc zawzięłam się i przez 2 tygodnie będę go stosować.
Mam nadzieję, że zauważę jakieś rezultaty.
Podzielę się z wami swoimi odczuciami.

Moja dzisiejsza stylizacja paznokci jest bardzo delikatna.




-Kredka pod paznokcie,
-Delikatny różowy lakier do paznokci,
-Naklejki i odrobina różowego brokatu którego prawie nie widać,
-Na koniec muśnięte bezbarwnym lakierem do paznokci,

Jak wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger