Popular Posts

Czy kolor ma znaczenie?



Kilka dni temu na pewnym forum znalazłam ciekawy wątek. Mianowicie chodziło o kolory. Rozwiązała się dyskusja między użytkownikami forum czy kolor ubranek ma
znaczenie dla dziecka? Ja sądzę, że niema to żadnego znaczenia, a zwłaszcza dla dziecka. Jeśli mam kupić coś nowego mojej córeczce to nie sugeruje się gadaniem znajomych, że to dziewczynka i musi być ciuszek specjalnie dla niej w kolorach dla dziewczynki. Ale kto tak powiedział? Kto wymyślił, że różowy kolor jest dla dziewczynki albo niebieski dla chłopca. Moja niunia ma mnóstwo ubranek w różowym kolorze tylko dlatego, że takie dostałyśmy po kimś, czasem zdarza mi się kupić coś pod wpływem impulsu jakąś sukieneczkę albo coś w kwiatuszki. W jej szafce jest też dużo ubranek wyglądających jak dla chłopca albo białe. Moim zdaniem ubranie to ubranie niema znaczenia jakiego koloru. 


Co wy sądzicie? Ma to znaczenie? 
Dla dziewczynki czy dla chłopca?
Warto rozgraniczać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger