Popular Posts

MaMO ZaDBaJ O SIEBIE Ja MaM JUŻ 4 MIESIąCE!


Malutka rośnie jak na drożdżach, zdrowa i radosna! Mierzy już 66 cm i waży ponad 5 kg. Małe, duże szczęście. Zaczęły już rosnąć małej ząbki. Krzyczy całymi dniami trochę z bólu, trochę z radości, a trochę z nudów. Mała kruszynka nie śpi już w dzień prawie w ogóle. Wciągu całego dnia przesypia około 1-2 godzin. Nie ciągiem, po 15-20 minut, może czasami trochę dłużej.






"Jadamy już obiadki łyżeczką. Czasem staram się sama ale jeszcze mi niewychodzi. Zdaża się, że trafiam do oka czy noska."


Druga część tematu to " ZADBAJ O SIEBIE", tylko kiedy jak przez całe dnie trudno jest mi znaleźć choć chwilę na jedzenie, już nie mówiąc o zrobieniu sobie czegoś ciepłego do picia czy ugotowaniu obiadu. Moja mała radość jest strasznie absorbująca. To niby kiedy miałabym wyregulować brwi, spiłować paznokcie czy chociaż pomalować je nawet bezbarwnym lakierem (nie będziemy szaleć). Zapuściłam się trochę. 
Mam odrobinę czasu, kiedy Kira idzie spać tylko wtedy toja już nie mam siły na nic i jedyne czego chcę to SPAĆ! Pogrążyć się w relaksacyjnym śnie idealne SPA dla mamy.

A wy macie czas dla siebie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger