Popular Posts

Brak tytułu


Jestem bardzo dumna, że mogę zorganizować w podziękowaniu dla czytelników mojego bloga, swoje pierwsze rozdanie.


Prezentem w rozdaniu jest TORT Z PIELUSZEK wykonany przeze mnie. 
Co składa się na prezent: 
  • Pieluszka tetrowa z nadrukiem;
  • 10 pampersów rozmiar 2;
  • Body z krótkim rękawem;
Zwycięzca sam zdecyduje który smoczek otrzyma dodatkowo:
Różowy: Minnie/ Niebieski: Miki



ZASADY:
- Organizatorem rozdania jestem tylko i wyłącznie ja sama;
- Czas trwania rozdania: do 18.07.2014r do 11.08.2014r do godziny 23:00;
- Spośród wszystkich uczestników biorących udział w rozdaniu zostanie wylosowana JEDNA osoba, która otrzyma nagrodę;
- Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od daty zakończenia;
- Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu;
- Do osoby, która zostanie wylosowana wyślę maila z informacją. Na odpowiedź z danymi do wysyłki czekam 3 dni. Jeśli w ciągu tego czasu jej nie otrzymam, zostanie wybrana kolejna osoba z uczestników biorących udział w rozdaniu;
- Wysyłka możliwa tylko na terenie Polski;
- Paczka wysłana zostanie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania maila z danymi do wysyłki;

Co należy zrobić by zostać zakwalifikowanym do wzięcia udziału w rozdaniu:
1. PUBLICZNIE OBSERWOWAĆ mojego bloga(+1)
2. Polubić Dreamy World na FACEBOOK'u(+1)
3. Dodanie na swoim blogu banera z linkiem przekierowującym na stronę z rozdaniem(+1)

Dodatkowe punkty można zdobyć dzięki:
1. Udostępnieniu linku do rozdania na swoim Fb(+2)
2. Napisaniu notki na swoim blogu na temat rozdania(+1)

SZABLON ZGŁOSZENIA:
Obserwuję jako:
Baner z linkiem na blogu(link):
Lubię na Fb jako:
Udostępnienie na Fb(link):
Notka TAK/NIE (link):

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w rozdaniu.
Powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger