Popular Posts

Pierwszy raz nad morzem!


No i jesteśmy. Wróciliśmy z naszego pierwszego wakacyjnego wyjazdu z Kirą. 










Takiego dalszego bo do babci czy cioci to często jeździmy. Tak daleko jak mad morzem to byliśmy po raz pierwszy. Moja mama bała się, że będziemy zmęczone, że mała będzie marudziła ale było inaczej. Była bardzo grzeczna. Przez cały pobyt nie płakała jakoś szczególnie głośno, czasem w domu krzyczy głośniej. Nie było gorzej niż codziennie. Pojechaliśmy do Międzyzdrojów. Nie wzięliśmy wózka ze sobą i przez cały dzień Piotrek nosił Kirę w nosidełku. Małej bardzo się podobało, zwłaszcza, że uwielbia być noszona na rękach. 
Ogólnie wyjazd się bardzo udał i byliśmy zadowoleni. 

A wy jak spędzaliście weekend?

P.S. Mamy zamiar powtórzyć wypad tym razem na dłużej.

2 komentarze:

  1. Pierwszy wyjazd nad morze z dzieciątkiem to musi być przeżycie. W majówkę chcemy się wybrać z naszym maluszkiem, aktualnie jesteśmy na etapie poszukiwań noclegów, myślałam nad jakimiś domkami letniskowymi w Jantarze (bo tam już byłam i mi się podobało) i zastanawiam się nad tą opcją. Co myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że miejsce które rodzice znają i w którym dobrze się czują jest najlepszą opcją ma pierwszy wyjazd z dzieckiem.

      Usuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger