Popular Posts

Zmiana wózka

Teraz jestem na etapie poszukiwań, czytania opinii i rozmyślania nad zmianą wózka. Stwierdziłam, że gondola nie jest już nam potrzebna, poza tym mała nie chce już leżeć tylko siedzieć i się rozglądać. Dlatego sądzę, że spacerówka w zupełności nam wystarczy, tylko taka, która będzie miała taką wkładkę dla mniejszych dzieci.

Ostatnio w papierach i ulotkach ze szpitala znalazłam mini gazetkę ze SMYKA. Znalazłam tam ciekawy wózek ale jeszcze nie jestem do niego w 100% przekonana.

Wózek firmy GRACO model MIRAGE+.
Cena: 369 zł.



Kolor który ja bym wybrała to OXFORD czyli czarny, chociaż BISCUIT taki beż też jest ładny, ale wole postawić na praktyczność i funkcjonalność czyli czarny pod tym względem byłby lepszy. Mniej się brudzi, łatwiej czyści a jak już to nic na nim nie widać. 



Jednym minusem dla mnie i to dość sporym jest to, że niemożna obrócić rączki. Czyli nie widzę dziecka. 
Napewno ten wózek jest lepszy od dotychczasowego, który mamy. Pod względem składania. Chociaż niema on torby na drobiazgi malucha to nie sprawia to dużego problemu. Taki gadżet mogę dokupić. Tak więc póki co etap przemyśleń przede mną i muszę się dobrze zastanowić.

P.S. Jeśli ktoś ma jakiś wózek godny polecenia to prosiłabym o info. Może znajdę idealny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger