Popular Posts

Recenzja smoczka: MAM Sayings

Dzisiaj piszę recenzję smoczka, który razem z Kirą mamy przyjemność testować. Tak więc zapraszam do czytania.


INFORMACJE Z OPAKOWANIA
Smoczek przeznaczony dla dzieci od 6 miesiąca. Materiał wykorzystany do jego wyprodukowania to jedwabisty silikon. Jest to smoczek ortodontyczny - dopasowany do żuchwy malucha.

Smoczek MAM
Niemowlęta mogą zdrowo rosnąć i prawidłowo relaksować się - smoczki MAM są bowiem efektem współpracy projektantów oraz stomatologów i ortodontów. Z zamiłowania do szczegółów projektanci MAM stworzyli smoczki w różnych wielkościach, które zapewniają maksymalny komfort każdemu niemowlakowi. Inteligentne rozwiązania i design sprawiają, że smoczek jest perfekcyjnie ułożony w buzi dziecka.

MOJE SPOSTRZEŻENIA

ODNOŚNIE WYGLĄDU
Design smoczka jest dość ciekawy. Mi się bardzo podoba, kształtem jest bardzo podobny do ulubionego smoczka małej. Kolory są idealnie dobrane. My dostałyśmy śliczny różowy smoczek do testowania. Smoczki MAM Sayings posiadają też ciekawe napisy. Przykład z naszego "PRINCESS POWER". Wizualnie smoczek bardzo mi się podoba, tak jak wcześniej pisałam jest kolorowy, wzorzysty i słodki.

ODNOŚNIE FUNKCJONALNOŚCI
Z początku bałam się, że nowy smoczek nie spodoba się mojej córce. Ona ma ten swój jeden ulubiony i dotąd nie chciała go zmieniać. Kiedy przyszedł nowy smoczek MAM Sayings od razu musiałyśmy go sprawdzić. Z początku sam kształt silikonowego smoczka nie przypadł do gustu małej ale kilka prób sprawienia by utrzymał się małej w buźce i w końcu się udało. Pierwszej nocy już sprawdzałyśmy czy zastąpi go w 100%. Wszystko się udało. Dla mnie jest bardzo funkcjonalny. Kształt jest świetnie dopasowany do małych ust dziecka. 


ODNOŚNIE KSZTAŁTU
Kształtem smoczek MAM Sayings również przypomina ulubieńca Kiry. Plastik nie uwiera dziecka dzięki czemu swobodnie oddycha. Nie zatyka on noska dziecku. Jest mocno zaokrąglony co pozwala mu się idealnie dopasować do kształtu twarzy malucha. Tarczka zewnętrzna nie posiada uchwytu, ale to w niczym nie przeszkadza. Łatwo się go trzyma w ręku. Taki kształt tarczki jest przystosowany do łańcuszków z silikonowym kółeczkiem. Firma również takie posiada. Zdolniejsze dzieci potrafią zdjąć smoczek z łańcuszka co już się nam przytrafiło. O mało nie zgubiliśmy go na spacerze bo Kira zauważyła, że da rade go zdjąć. 



OGÓLNE WRAŻENIE
Ogólnie jestem bardzo szczęśliwa, że spośród wielu produktów MAM wybrałam właśnie smoczek. Powód dla którego to zrobiłam był prosty mianowicie chciałam sprawdzić czy uda mi się nim zastąpić ulubieńca. Jej ulubiony smoczek jest dość drogi i bałam się, że gdy zginie koszta będą spore. Tak więc jestem bardzo zadowolona, że mogłam go testować razem z moją córeczką.


PODSUMOWANIE
Może będę się powtarzać, ale ze smoczka jestem bardzo zadowolona. Polecam wszystkim mamą, które martwią się o zdrowie dziecka. Ten smoczek posiada potrzebne atesty i jest sprawdzony przez lekarzy stomatologów. Dlatego sama jeśli miałabym kupić nowy smoczek z pewnością byłby to właśnie MAM.


P.S. Post pisałam około 5 godzin, więc jeśli macie jakieś uwagi to piszcie. Wiem, że może być coś czego nie napisałam bądź zrobiłam to źle. Nie obrażę się wręcz przeciwnie.
Chciałam jeszcze was prosić byście głosowali na nas w konkursie. Będę wdzięczna za każdy głos.
Kira

Pozdrawiam, 
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger