Popular Posts

6 MIESIĘCY JUŻ SKOŃCZONE


Może będę monotematyczna i będę się powtarzać ale nie mogę się nadziwić jak szybko leci ten czas. Jakieś 22 dni temu mała skończyła 6 miesięcy. Strasznie szybko, trochę za szybko.
Będę tęsknić za takim bąblem. Taka malutka, tuląca się do mamusi, krzycząca i wyrywająca mi włosy. Dobrze, że są wspomnienia.

CO JA JUŻ POTRAFIĘ

  • Już siedzi z lekką pomocą, trochę chwiejnie;
  • Potrafi obrócić się z plecków na brzuszek, ale z powrotem ma mały problem;
  • Mocno trzyma wszystko co dostanie do rączki;
  • Odróżnia obce osoby od członków rodziny;
  • Naśladuje dźwięki i gesty;
  • Mała gimnastyczka daje radę włożyć całą stopkę do buźki;
  • Stara się raczkować;
  • Leżąc na brzuszku dłużej wytrzymuje na wyprostowanych rączkach;
  • Stara się stawać na równe nogi;
STATYSTYKI

Ząbki: brak
Waga: 6780 g
Wzrost: 78 cm 
Obwód główki: 41 cm
Obwód klatki piersiowej: 43 cm
Rozmiar pieluszek: 3
Przebyte choroby: OSPA


Czas od dnia ukończenia 6 miesiąca do dnia dzisiejszego mijał nam w płaczu, krzyku i codziennych momentach ciężkiego zasypiania. Codzienne nocne pobudki były czymś normalnym. Zdarzały się momenty nieprzytomności, że nie byłam wstanie ogarnąć co się dzieje. Byłam zdolna zasnąć na siedząco.


P.S. Dzisiaj zauważyłam, że wyrżnął się jej jeden ząbek.

Pozdrawiam, 
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger