Popular Posts

Współpraca

Zdarzyło się tak, że prawie cały tydzień nie pisałam. Fakt! Tak naprawdę złapałam jakiegoś lenia i szczerze nie chciało mi się. Chciałam się z wami podzielić tylko, że razem z małą będziemy testowały produkty firmy MAM. Do tej pory nie znałam tej firmy, nie spotkałam się z ich produktami w sklepach czy drogeriach. Tak na dobrą sprawę nigdzie nawet nie czytałam o tej firmie i ich produktach. Ale wiele razy widziałam ich logo u innych blogerek.


Dość mnie to zaciekawiło i zaczęłam szperać i czytać. Natrafiłam wtedy na to, że są zainteresowani podejmowaniem współpracy z blogującymi mamami. Bardzo byłam zainteresowana, więc wysłałam swoje zgłoszenie i w końcu się odezwali. Strasznie się ucieszyłam. Tak naprawdę to nie jest dla mnie tylko dla małej, to ona będzie korzystała z tych produktów nie ja. Wiem, że gdyby nie to z pewnością nie byłoby mnie stać by kupić jej coś lepszego. Dlatego bardzo się cieszę, że mam możliwość przetestowania produktów firmy, która szczyci się tym, że są zdrowe.

P.S. Wieczorem można się spodziewać kolejnego wpisu z serii pielęgnacyjnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger