Popular Posts

Kolejny dzień ... ze mną :)

Dzisiaj był kurier i podpisałam umowę :) Niedługo będę miała kartę do mojego kąta. Cieszę się bardzo :) Muszę jeszcze nadrobić zaległości bo mała skończyła kolejny miesiąc a ja minęłam 7 miesiąc życia. Teraz skończyła 8 miesięcy. Chyba jutro dodam podwójny post :) 

Trochę posprzątała, Kira śpi ale jak się obudzi to pójdziemy chyba na spacer, choć na chwilę. Niem co się kisić w domu. 

Na jeden dzień może będę miała kota. Borys nasz kaleczmy kot. Ooo ... mała będzie szczęśliwa :)

Teraz w szkole będzie trochę nudno bo same zajęcia teoretyczne ale nie mogę się doczekać następnych zajęć praktycznych, będziemy je mieć od samego rana do samego końca aż do godziny 16. Bardzo mnie to cieszy. Lubię te zajęcia, dużo się uczę :)

Mam ochotę połyżyć się na chwilkę spać ale nie lubię spać w południe bo później późno chodzę spać a mała wcześnie wstaje. Ostatnio w ogóle się nie mogę wyspać chociaż mała śpi do 7. 

To chyba ma tyle. 
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Mój maluch ma 16 miesięcy :) Nawet nie wiem kiedy to zleciało :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, zrewanżuję się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie szybko leci ten czas :)

      Czemu nie :) Obserwuję Cię jako Ligeja

      Usuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger