Popular Posts

Plany na najbliższy czas

Dzisiaj chcę się podzielić z wami planami na przyszłość, oczywiście przyszłość bloga i innych spraw z nim związanych. 

Po pierwsze zamierzam się zebrać w sobie i zacząć vlogować. Chcę rozwinąć swój kanał na YouTube.
Chciałabym żeby mój kanał jakoś się nazywała ale póki co nic nie będę zmieniać.

Kolejna sprawa to szykują się ponowne zmiany w wizerunku bloga. Tak wiem niedawno już zmieniała tylko, że ja strasznie uwielbiam zmiany. Nie znoszę gdy coś jest przez długi czas tak samo. Dlatego w moich pomieszczeniach domowych są wieczne przemeblowania. 


Następne związane już tylko z moją osobą. Wziąć się poważnie za naukę. 11 października zaczynam kolejne zajęcia ( akurat wypada w dzień moich urodzin, tak żeby było śmiesznie ). Chcę coś zrobić dla siebie a ta szkoła jest właśnie dla mnie. 

Następnie chcę napisać kolejną recenzję produktów firmy MAM. Na pewno w przyszłym tygodniu pojawi się jakaś recenzja. 

Szykuje się też duża recenzja diety z portalu Mama na diecie. Został mi tylko tydzień i będę pisała, choć po pierwszym tygodniu nie mam nic pochlebnego do powiedzenia.

To chyba na tyle. Jak się coś nowego pojawi w mojej głowie to z pewnością się z wami podzielę.

Pozdrawiam, 
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger