Popular Posts

Wyzwanie dzień 2: Ulubiona lista muzyczna do pracy kreatywnej


Kiedy coś robię, lubię posłuchać muzyki. Oczywiście mam swoją playlistę muzyczną, ale zmianie się ona w zależności od nastroju. 

Cały spis:
  • Melanie Martinez - Dollhouse
  • Lana del Rey - Kinda outta Luck
  • Lana del Rey - Young and Beautiful
  • Indila - Touner Dans Le Vide
  • Donatan-Cleo - Sztorm
  • Lana del Rey - Carmen
  • Indila - Derniere Danse
  • Lana del Rey - Lolita
  • Indila - Comme un bateau
  • Lana dle Rey - Dark Pardadise
Uwielbiam te piosenki. Są naprawdę świetne. 


Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

12 komentarzy:

  1. Lana del Rey - można jej słuchać bez końca :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma świetny głos i super wygląda . Uwielbiam ją słuchać :)

      Usuń
  2. Ja tutaj pierwszy raz spotkałam się z Melanie Martinez i Dollhouse. Jaki ten teledysk jest przeobrzydliwie przepiękny! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wygrzebałam gdzieś na YouTube i po prostu się zakochałam :) Świetny ma głos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja znałam jej piosenki zanim ukazały się w Polsce :) Mama maniaczka :)

      Usuń
  5. Indila :)
    aż wstyd się przyznać ale chyba pierwszy raz trafiłam do Ciebie, a szkoda nadrobię.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja,chyba lubię większość z tych piosenek :)
    Przy okazji,,,nominowałam Cię do Liebster blog award :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger