Popular Posts

CO NOWEGO W ... MAŁYM ŚWIECIE

Dzisiejszy post trochę nie wiąże się z tematem. 


Jak już wcześniej wam wspominałam, w najbliższy weekend jedziemy do Poznania. Nie mogę się już doczekać, ale też mam sporego stresa bo całym pakowaniem zajmuje się ja. Boje się, że czegoś zapomnę i będzie ciężko. Okazało się też, że w przeddzień naszego weekendowego wyjazdu jedziemy do Karpacza. W sumie nawet fajnie ale jednak boję się, że jak wrócimy i będziemy się zbierać do Poznania to coś zostanie w domu. 
Dobra, na razie jestem na etapie planowania i tworzenia listy. Uważam, że tak łatwiej, bp jest mniejsze prawdopodobieństwo, że czegoś się zapomni. 
Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

P.S. Jeśli uważacie, że czegoś brak na mojej liście to piszcie w komentarzach. Za każdą podpowiedź będę wdzięczna.

1 komentarz:

  1. Ja nie wiem czy Kira spi z wami czy nie wzielabym lozko turystyczne i chyba najwazniejsze jedzenie i mleczko,zabawki,wozek, ksiazeczke zdrowia malucha :) to tak co mi wpadlo na pierwsza mysl zapraszam do mnie mam post wyjazd z maluchem :)i takze liste wiec moze cos znajdziesz czego nie macie na liscie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger