Popular Posts

Galaxy Note II

Dzisiaj jak niektórzy mogą stwierdzić post promocyjny. Dla mnie to nie żadna promocja tylko recenzja ale bardzo pochlebna.

Galaxy Note II, bo o nim właśnie mowa to chyba jeden z moich ulubionych telefonów. Służy mi do wszystkiego. Korzystam na nim ze wszystkich portali społecznościowych, z wielu aplikacji. Dosłownie bez niego jak bez ręki. Służy mi jako aparat, a robi naprawdę świetne zdjęcia. 

WYGLĄD
Od samego początku się w nim zakochałam. Dzięki niemu pokochałam biały kolor sprzętów. 
Jego wygląd jest naprawdę fajny, choć trzeba przyznać jest spory, ale da radę się przyzwyczaić i  to dość szybko. 
OBSŁUGA
O obsłudze tego telefonu nie mam co się rozpisywać bo obsługuje się go jak każdego Samsunga na Androidzie. Jest prosty w obsłudze.

Podsumowując, KOCHAM ten telefon.

A wy co sądzicie o Galaxy Note II? Mieliście z nim styczność?

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

P.S. Wiem, nie wysiliłam się ale ja naprawdę Kocham ten telefon więc nie mam nic więcej do powiedzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger