Popular Posts

Maminy ulubieniec

Dzisiaj trochę o ulubionej zabawce. Mojej ulubionej zabawce Kiry.
Dostaliśmy śliczną huśtawkę. Od kiedy mała się urodziła marzyła mi się ta huśtawka. Oczywiście dość droga jest dlatego wcześniej jej nie kupiliśmy i może to był błąd. Dostaliśmy ją jak mała miała prawie 6 miesięcy. Teraz ma 12 miesięcy i ciągle jej używamy ale nie tak często jak wcześniej. 


To była tak odskocznia. Czas dla mnie. Kira zajmowała się sobą, a ja mogłam napisać post bądź zrobić coś dla siebie. 



PARAMETRY
Waga do jakiej można używać huśtawki to 12 kg, czyli jak na moją córeczkę to jeszcze bardzo długo będzie jej mogła używać.
Huśtawka posiada projektor na czym mi strasznie zależało. W nocy fajnie świeci. Takie różowe motylki kręcą się dookoła.
Posiada sześć prędkości kołysania. Można zmienić kierunek kołysania. 
Posiada 8 melodii i dźwięków natury, oraz można zmienić pozycję leżaczka. Dla maluszków na leżąco a dla starszych bardziej na siedząco.





A wy co sądzicie o tej huśtawce?

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

2 komentarze:

  1. Świetna sprawa... nie mamy osobiście takiego sprzętu ale ma moja siostra, która jest zachwycona... jej malutki Synuś uwielbia ten bujaczek...

    może gdybyśmy mieli więcej przestrzeni taki właśnie by się pojawił :)

    Pozdrawiam, MG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, przy tym sprzęcie potrzeba dużo wolnej przestrzeni :)

      Usuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger