Popular Posts

Nowe naczynka : recenzja

Dzisiaj kolejna recenzja. Miałyśmy okazję testować zestaw naczyń od Canpol. 
Zestaw składa się z talerzyka, miseczki, kubeczka, łyżeczki oraz widelczyka i kubeczka/butelki "niekapek". Cały komplecik jest po prostu boski. Naczynka mają śliczny kolor i na każdym z nich jest ten sam motyw. Na każdym produkcie narysowany jest słodki misiu. 


Kirze bardzo przypadły te produkty, ja również jestem zachwycona bo właśnie mamy komplet dla niuni, którego nie zbije, nic mu się niestanie jak zostanie zrzucony z krzesełka do karmienia. 
Moja córeczka najbardziej upodobała sobie kubeczek niekapek. Wcześniej ciężko było się jej nauczyć trzymać butelkę i samemu pić, ale odkąd mamy tę butelkę, mała szybciutko załapała, a teraz się z nią nie rozstaje. Sama odstawia butelkę a kiedy chce się jej pić to idzie i po prostu pije. Naprawdę jestem zadowolona.


Już teraz wiem, że gdybym miała kupić nową butelkę była by to właśnie ta.

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

P.S. Wiem, że obiecałam napisać coś o produktach, które otrzymałam jako liderka opinii, ale nie mogłam się zebrać. W ramach kampanii mam do rozdania cztery słoiczki, z prośbą o opinie na temat produktu. Ale o wszystkim już niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger