Popular Posts

Kampania Zalando

Miałam pisać wcześniej ale jakoś mi się nie chciało. Taki mały leniuch mnie złapał, dlatego piszę dziś. 

Zakwalifikowałam się do projektu Zalando i otrzymałam bon o wartości 100 zł na zakupy w tym sklepie internetowym. Jeszcze nic nie wybrałam bo jakoś nie potrafię się zdecydować. Sądzę, że w najbliższym czasie coś wybiorę i pochwalę się wam.


Zalando jest to sklep internetowy, który oferuje mnóstwo różnych marek. W swoim asortymencie mają ubrania, torebki, buty, ciuszki dla maluchów i inne przedmioty. Oferują wysyłkę i zwrot zupełnie za darmo. 

W projekcie mam do rozdania kupony rabatowe na pierwsze zakupy na Zalando. Jeśli ktoś jest chętny by taki właśnie rabat ode mnie otrzymać to piszcie w komentarzach, podając swój e-mail. Na początku wyślę je do pierwszych 5 osób, które się zgłoszą (oczywiście wysokość rabatu będzie losowa 15% lub 20%)

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger