Popular Posts

Niedziela w świetnym towarzystwie

Dzisiaj tak jak wam obiecywałam będą zdjęcia ze spotkania. W niedzielę 12 czerwca byłam na spotkaniu blogerek. Nie było to takie zorganizowane, wielkie spotkanie na jakie trzeba się zapisać wcześniej ale małe kameralne. Kameralne dlatego, że było nas tylko 6. 

Nikola, Ola, Ja, Asia, Miśka, Eliza.
Była naprawdę świetna atmosfera, choć z początku nie wiedziałyśmy co powiedzieć. Nie wszystkie się jednak znałyśmy, ale z minuty na minutę zaczynałyśmy się rozkręcać. Z początku sądziłam, że posiedzimy tylko chwilkę, a spędziłyśmy ze sobą naprawdę dużo czasu. Posiedziałyśmy, zjadłyśmy lody, pochodziłyśmy trochę po galerii. Chwila oderwania się od rzeczywistości bardzo mi się przydała. 


Kiedy rano wstałam pomyślałam, że po co ja tam pojadę, co ja tam będę robiła. Jednak ogarnęłam się, umalowałam, uczesałam i pojechałam. Teraz wiem, że bardzo bym żałowała gdybym nie poszła. 


Wszystkie też otrzymałyśmy po małym upominku od Miśki i Elizy. 

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

P.S. Czekam na kolejne spotkanie. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny.

3 komentarze:

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger