Popular Posts

1# Miejsca dla dzieci i rodziców: Park Krasnala

Ostatnio dowiedziałam się o pewnym miejscu, które zwie się Park Krasnala.
Pojechaliśmy by sprawdzić czy naprawdę jest tam tak super i okazało się, że jest. Małej się bardzo podobało choć nie byliśmy tam zbyt długo, wszyscy byliśmy zmęczeni upałem jaki tego dnia panował. W jednym miejscu jest mnóstwo atrakcji dla dzieci, tych młodszych i tych starszych. Sala zabaw, zwierzęta, huśtawki, karuzele i wiele innych atrakcji. Gdyby nie pogoda to z pewnością zostalibyśmy dłużej. 


Teren całego parku jest spory. Miejsca do zabawy jest tyle, że dziecku ciężko zdecydować co chce robić i gdzie się bawić. Na terenie parku znajduje się też sala zabaw, kawiarnia, kolejka dla dzieci, zagrody ze zwierzaczkami. 




Aby sprawdzić co gdzie się znajduje i aby dziecko jeszcze się pobawiło to naprawdę należałoby poświęcić cały dzień. Czyli potrzebne są wygodne buty, tak aby można było bez końca biegać za swoją pociechą. 







My polecamy to miejsce. Dzieci mogą latać bez końca, a kiedy się zmęczą i zasną rodzice mogą się napić kawy bądź coś zjeść. Sami z pewnością wybierzemy się tam jeszcze raz i to niejeden.

ADRES:
Nowa Sól, al. Wolności 11

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

3 komentarze:

  1. Raj dla maluszków :) Jak byłam młodsza rodzice mnie zabierali wszędzie gdzie tylko się da i dobrze to wspominam, świetnie się bawiłam.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie TUTAJ
    +Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim POST

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Patrycją. Od małego uwielbiałem takie miejsca. Same "głupie" patrzenie na zwierzęta sprawiało mi za każdym razem tyle frajdy <3

    zapraszam do mnie na nowy, świeży post. "kilka" zdań o wczorajszym dniu iiiii nie tylko =)

    http://jungeundverliebt.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger