Popular Posts

Kolorowy świat

Chciałoby się napisać, że jutro wybieramy się do Zielonej Góry na festiwal kolorów ale nie będę się oszukiwać. Już dzisiaj o godzinie 15 zaczyna się tak zwany "Kolor Fest".

http://filing.pl/23-najbardziej-wyjatkowe-festiwale-z-calego-swiata/
"Holi – hinduistyczne święto radości i wiosny, obchodzone przeważnie w dniu pełni księżyca w miesiącu phalguna (luty–marzec). To święto obserwuje się przede wszystkim w Indiach, Nepalu i innych regionach świata z populacji Hindusów lub osób pochodzenia indyjskiego. Festiwal, w ostatnich czasach, rozprzestrzenił się w częściach Europy i Ameryki Północnej jako święto miłości i kolorów wiosny."

Bardzo się cieszę bo czekałam na to wydarzenie od spotkania z innymi blogerkami z mojej okolicy. Musze przyznać, że cieszę się jak mała dziewczynka. Z chęcią nagrała bym filmik z całej imprezy, ale brak mi dobrego sprzętu. Mam też nadzieję, że spotkam inne blogerki.


Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry


P.S. Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger