Popular Posts

Projekt Always

Dzisiaj dobiegł koniec projektu marki Always. Miałam zaszczyt uczestniczyć w tym projekcie. Jestem zadowolona, że mogłam przetestować nowe podpaski Always. 


Porównując podpaski Always Classic do nowych podpasek Always Ultra wypełnionych specjalnym wkładem z żelu, który zamyka wilgoć wewnątrz podpaski, zwykłe Always Classic nie spełniają oczekiwań aktywnej kobiety. Grubość Always Ultra to zaledwie 3 mm, mimo to świetnie sprawują się w każdej sytuacji. 

Z mojego punktu widzenia, podpaski Always jednak niewiele się zmieniły. Prócz polepszenia ich chłonności to jednak wciąż nie są one dobre dla osób z alergią. Jestem alergiczką i tym właśnie się kieruję przy wyborze jakichkolwiek produktów. Przetestowałam je na własnej skórze i przez długi czas cierpiałam. Polecać ich nie będę ani jakoś szczególnie zachwalać, bo skoro spowodowały u mnie reakcję alergiczną muszę być obiektywna. Nie mówię, że są złe i nie kupować ich, ale przed każdym zakupem należy się zastanowić czy przypadkiem nie będziemy przez to cierpieć. 

Test chłonności
Always Classic                                                                                                  Always Ultra
"Na rozpakowane podpaski wylewamy płyn."


Always Classic                                                                                                     Always Ultra
"Teraz z wcześniej rozciętych podpasek próbujemy wycisnąć płyn. Jak widać na pierwszym zdjęciu Always Classic w całości oddała płyn z wnętrza podpaski, natomiast nowa Always Ultra nie zmoczyła bibułki nawet jedną kroplą."

Always Classic                                                                                    Always Ultra
Always Classic                                                                                                         Always Ultra
"Wniosek nasuwa się sam. Chłonność nowych podpasek Always Ultra jest rewelacyjna, w 100 % zatrzymuje płyn wewnątrz podpaski." 

Tak więc analizując wszystko gdyby producent podpasek Always zmienił powłokę na bawełnianą to byłyby to podpaski marzenie. 

A wy testowałyście nowe podpaski od Always? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam,

2 komentarze:

  1. Również miałam okazję testować te podpaski. Testy chłonności cieszyły się dużym zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten test chłonności to chyba najbardziej interesujący.

      Usuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger