Popular Posts

Coraz starsza...


Czas przecieka mi przez palce. Wiem, że mogę się powtarzać ale nie zauważyłam kiedy to tak zleciało. Kira jest już taką dużą i samodzielną dziewczynką, a ja nie wiem gdzie ten czas się schował. 
Głupio się przyznać ale chciałabym, żeby czas stanął w miejscu. Nie nacieszyłam się tym moim małym berbeciem, takim słodkim niemowlaczkiem. Wtedy był ten czas kiedy Kira w 100% była zależna ode mnie. 
Tak szybko dorasta. Z dnia na dzień uczy się coraz więcej. 

Słowa które zna:
* Książka
* Jajko
* Mama, Mamusia
* Niema
* Nie
* Jabłko
Ciężko jest mi też sobie przypomnieć wszystkie słowa, które zna, ale te są takie które zapadły mi w pamięć.

Naśladownictwo:
Nauczyła się już naśladować dźwięki niektórych zwierząt.
* Lew
* Pies
* Kot
* Kura
* Kaczka
* Krowa
* Koń

Z wyglądu też się sporo zmieniła. Bardzo wydoroślała.

Wzrost: 84 cm
Waga: 11 kg
Ząbki: 16
Kolor oczu: Zielone. Zapewne jeszcze się jej zmienią ale na razie są zielone

A jak wasze maluchy się zmieniły? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam.

Pozdrawiam,

1 komentarz:

  1. Mój Kazik ma 11 miesięcy, zaczynam powoli myśleć o organizacji jego 1. urodzinek. Ma 4 zęby i jest boski! <3

    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger