Popular Posts

jakoś mnie tak naszło

https://pl.pinterest.com/pin/54113633003290251/

Ostatnio poczułam, że stałam się bardziej szczęśliwa niż dotychczas byłam. Można by powiedzieć , że przez to, że moje życie w pewnym sensie się ustabilizowało. Może i tak jednak ja czuję że jest to coś innego. Coś co zawsze sprawiało mi wielką radość , co zawsze stawiało mnie na nogi, kiedy upadałam, coś co sprawiało, że potrafiłam się uśmiechać, coś co kocham. No właśnie kocham. Musiało minąć tyle lat, abym uświadomiła sobie, że to coś ta mała rzecz jest dla mnie bardzo ważna. Dla większości może wydać się to dziwne, bo przecież jak można kochać coś co jest wytworem czyjejś wyobraźni. Dla mnie jest to ważne tak samo jak dla większości ludzi miłość do drugiej osoby. Moją miłością jest manga, anime, sztuka, tworzenie czegoś to moja miłość. Oczywiście nie jest to taka sama miłość jak do córki, ale jest czymś ważnym, czymś co pomaga mi się uspokoić, zrozumieć uczucia, a przede wszystkim sprawia, że jestem bardzo szczęśliwa. Dzięki temu nie staram się unieszczęśliwiać wszystkich dookoła mnie. Szczerze powiedziawszy dzięki mandze przetrwałam najgorsze momenty mojego życia, choć wiem, że to jeszcze nie koniec i jeszcze trochę przede mną. Jednak, każdy potrzebuje mieć nadzieje, że będzie lepiej. Mówi się, że nadzieja umiera ostatnia, a jeśli ma się coś co pomaga nam trzymać ją jak najdłużej jest o wiele łatwiej. 


Pozdrawiam,Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger