Popular Posts

DIY - BRELOCZKI Z PIEKARNIKA

W ostatnim czasie bardzo spodobał mi się pewnie filmik na którym pokazywane jest jak zrobić breloczki z plastiku, który pod wpływem temperatury kurczy się. 

https://www.youtube.com/watch?v=tK73AULT53M&t=30s

Jednak muszę przyznać, że przez dłuższy czas próbowałam zrobić to sama i za każdym razem nie wychodziło to tak jak na tym filmiku. Wypróbowałam dziesiątki różnych plastików, czy to z opakowań po lalkach, czy ze zwykłych pojemników na jedzenie. 
Pierwsze próby.



Po czasie stwierdziłam, że może trzeba kupić specjalny plastik i zaczęłam szukać. Szukałam, szukałam i znalazłam. Jednak nie trafiłam. Pierwszy zakup był porażką. Mimo wszystko nie poddawałam się i wreszcie znalazłam. To było to. Teraz mogę robić sobie breloczki do woli, no w sumie do momentu aż mi się plastik nie skończy. 






PLASTIK TERMOKURCZLIWY ?!
Tak właśnie wygląda ten plastik.




Trochę poczytałam, poszukałam i może wielkim znawcą nie jestem ale czegoś się dowiedziałam. Plastik termokurczliwy jest to to czego szukałam przez prawie miesiąc czasu. To rodzaj plastiku który przypomina trochę kartkę papieru A4, który pod wpływem wysokiej temperatury zmniejsza swoją powierzchnię o około 60%, dzięki czemu robi się grubszy i twardszy.





A oto rezultaty mojej pracy.



A wy próbowaliście już swoich sił w tworzeniu własnych breloczków?

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger