Popular Posts

Może czas coś ... zmienić?



Jakoś tak pomyślałam sobie, że skoro nie jestem w stanie wymyślić nic ciekawego dotyczącego dzieci czy mojej córeczki, stwierdziłam, że nadszedł czas na pewne zmiany. 



Oczywiści kocham córkę i uwielbiam robić jej zdjęcia dlatego co jakiś czas będę wrzucała na bloga jej foty czy coś napiszę. Jednak większość postów będzie o zupełnie czym innym. Będzie o tym co mnie interesuje, co kocham, co sprawia mi radość. Będzie o wszystkim tym co w danym momencie mnie cieszy czy smuci. Z pewnością będzie mi łatwiej pisać o czymś co sprawia mi przyjemność. 

Nigdy nie przybijałam mojemu blogowi łatki danej kategorii dlatego on za każdym razem się zmienia tak jak ja. Właśnie przyszedł czas na zmiany.

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger