Popular Posts

COREWELLNESS. NIETRZYMANIE MOCZU, ĆWICZENIA DLA CIĘŻARNYCH I NIE TYLKO.


CoreWellness to program ćwiczeń opracowany przez markę .
Przeznaczony jest dla kobiet z problemem nietrzymania moczu. Niektórym zdarza się tak, że podczas wysiłku fizycznego popuści odrobinę bądź nie jest wstanie dobiec dostatecznie szybko do toalety. Ćwiczenia te poprawiają komfort związany z tym problemem.





Ja nie potrzebowałam tych ćwiczeń choć płytę posiadam. Obejrzałam ją nawet. Dość ciekawy. Instrukcje przekazane w przystępny sposób. Jeśli któraś z was chciałaby zamówić płytę to w poście podany jest link do strony.


P.S. Jutro jedziemy na jeden dzień nad morze z małą i Piotrka tatą. Relacje zdam następnego dnia po powrocie bądź trochę później zależy jak będę zmęczona. Na bieżąco będziecie mogli obserwować nas na Instagranie

1 komentarz:

  1. U mnie niestety było tak, że w ciąży zaczęło się nietrzymanie moczu i po ciąży ze mną zostało... przez rok od porodu nie mogłam sobie z tym poradzić. Każdy śmiech, kichnięcie było zagrożeniem... Mój mąż widział, że jest to dla mnie problem i wysłał mnie do Serafin Clinic na konsultację. Bałam się trochę zabiegu laserowego ale nie miałam nawet 30 lat, a już takie problemu więc mówię raz się żyje. Dzisiaj cieszę się i jestem wdzięczna mężowi, że wysłał mnie do Serafin Clinic. Zabieg był bezbolesny i nieinwazyjny. Mogę każdej kobiecie polecić. Nie bójcie się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger