Popular Posts

WYPRAWKA DLA MALUSZKA

Zebranie odpowiedniej wyprawki dla mojej córeczki to było wyzwanie. Wcześniej nie miałam takiego kontaktu z produktami dla maluchów a tu miała skompletować całą wyprawkę. Przeraziło mnie to. Jednak trzeba był wziąć się w garść. Posiedziałam, poszperałam trochę w sieci i znalazłam "listy wyprawkowe". Wszystko co ci jest potrzebne i też co wżyciu ci się nie przyda znajdowało się na jednej liście. Prawdę mówiąc może jedna z dziesięciu które posiadałam przydała mi się. Większość to były listy stworzone przez dany sklep z ich produktami. Ja potrzebowałam czegoś ogólnego, czegoś co mnie tylko nakieruje. 



Koszt takiej wyprawki dla maluszka jest zabójczy. Dla młodych rodziców, którzy liczą każdy grosz. Jednak na dziecku niemożna oszczędzać. Kupując coś tańszego możemy się przejechać. 
Dużą pomocą dla mnie była moja rodzina. Wujek z ciocią kupili nam bardzo dużo rzeczy dla Kiry, a dzięki mamie wiedziałam co tak naprawdę mi się przyda a co będzie zupełnie bezużyteczne.
  
Poniżej dodam taką swoją wyprawkę dla maleństwa. Co potrzebujemy na początek, bo z czasem uzbieramy tego dość sporo. Prezenty od rodziny, znajomych, używane rzeczy po dzieciach innych osób i będziemy tego mieć mnóstwo.

 1. Sukienki, spudniczki, spodenki i rajstopki. 
2. Kombinezon na zimne dni.
3. Body z krótkim rękawem i z długim gdzieś około 6 sztuk.
4. Pajacyki z zakrytymi nóżkami i długim rękawem gdzieś około 3 sztuk.
5. Ciepła czapeczka.
6. Rękawiczki-niedrapki, przydają się w szpitalu i kiedy maluch strasznie się drapie.
7. Pieluchy wielorazowe. Bardziej chodziło o tetrowe ale obrazek jest trochę inny. Jeśli nie będziemy używały ich do przewijania to wystarczy z 10 sztuk, a jeśli będziemy ich tak używały to potrzebujemy ich znacznie więcej.
8. Skarpetki. 
 1A. Butelka z odpowiednim smoczkiem 0+. Na początek ze 2 nam wystarczą.
1B. Laktator. By odciągnąć nadmiar pokarmu. 
2A. Mleko początkowe. Rodzaj i marka zależy tylko od nas. 
2B. Biustonosz do karmienia.
3A. Szczotka do czyszczenia butelek.
3B. Wkładki laktacyjne. 
 1A. Pieluchy jednorazowe rozmiar 1. Jeśli dziecko jest mniejsze albo jest wcześniakiem to musimy poszukać 0, są takie ale wydaje mi się, że tylko w aptece.
1B. Pieluchy wielorazowe. Są to takie jak na zdjęciu bądź klasyczne tetrowe. 
2. Przewijak.
3. Wilgotne chusteczki.
4. Krem przeciw odparzeniom.
5. Prześcieradełko na przewijak. Ja nie mam nie jest mi potrzebne.
 1. Koc i kołderka. Kocyk na letnie gorące dni, zimą kołderka.
2. Prześcieradło na materacyk.
3. Rożek. Przydaje się przez pierwszy miesiąc do noszenia dziecka.
4. Smoczek. 
5. Otulacz. Ja nie mam ale bardzo chciałam mieć. Dziecko w tym czuje się bezpieczne jak w brzuszku mamusi.
6. Ceratka pod prześcieradło do łóżeczka.
1. Ręcznik z kapturkiem gdzieś 2 sztuki wystarczą.
2. Wanienka.
3. Płyn do kąpieli. Marka zależy do naszego wyboru.
4. Oliwka lub kremik do smarowania po kąpieli.
5. Termometr do wody. Przydaje się jeśli nie potrafimy inaczej sprawdzić temperatury wody.
6. Szczotka do włosków.
7. Nożyczki bądź obcinaczki do paznokci.
8. Patyczki do uszu, gaziki i sól fizjologiczna. 

A wy uważacie, że coś więcej jest potrzebne?
Jeśli tak to piszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger