Popular Posts

DIETA DLA CIĘŻARNEJ

Przez cały okres ciąży martwiłam się aby zbytni nie przytyć. Cieszyłam się kiedy na samym początku chudłam ale gdy zaczęłam tyć bałam się, że przytyje
za dużo. 
Z momentem pójścia do lekarza, czyli w 19 tygodniu ciąży ważyłam 69,3 kg a w dzień porodu jakieś 86 kg. Przez całą ciąże przytyłam jakieś 20 kg, było to dla mnie coś strasznego. Wiem, że gdybym nie wprowadziła specjalnej diety dla kobiet w ciąży to przytyłabym znacznie więcej. Jestem tego pewna w 100%
Chyba taką jedną z najlepszych diet była ta ze strony Babyonline. Przyznam szczerze, że mimo diety mogłam dość dużo jeść tak więc nie było to uciążliwe bo w ciąży jednak czuć dość częściej, że jest się głodną i niema co się głodzić. Poza tym to nie jest taka sama dieta jak przy odchudzaniu bo jednak musimy dostarczyć odpowiednie składniki odżywcze dla siebie i maleństwa. Chociaż ja i tak miałam spory problem bo przez całą ciąże miałam anemie i w sumie do tej pory mam z tym problem. W moim przypadku ciąża była takim pasożytem, mała zabierała mi wszystkie witaminy i przez to czułam się źle. Ciągle czułam się przeziębiona, zmęczona i ciągle wszystko mnie bolało. Dzięki zmianie diety trochę mniej czułam uczucie przemęczenia.
A wy martwiłyście bądź martwicie o swoją wagę?

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie martwię się o swoją wagę :( Dopiero jestem w I trymestrze - ale moje obawy rosną z biegiem czasu coraz bardziej. Nie pomaga mama, która opowiadała że jak była ze mną w ciąży (to jakaś makabra( jej waga do tej pory nie spadła do wyjściowej przed ciążą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger