Popular Posts

Pierwsza pomoc

Wczoraj przeżyłam pierwsze zachłyśnięcie się maleńkiej. Myślałam, że umrę ze strachu. Jednak nie mogłam się załamać, trzeba było działać. Pomogłam jej na tyle ile umaiłam, a wcale nikt mnie nie uczył pierwszej pomocy. Zadziałała intuicja i nie pomyliłam się. Małej cofnęło się to co zalegało w przełyku i uspokoiła się. 
Pomogło mi też trochę to, że przed porodem trochę poczytałam o udzielaniu pomocy maluchowi. Gdyby nie to, że czytałam coś niecoś na ten temat byłabym zupełnie zielona i chyba naprawdę nie wiedziałabym jak pomóc córeczce. Tylko skąd ja maiłam się tego nauczyć jak w szpitalu nic nie mówią młodym mamą jak w takiej sytuacji działać, a do szkoły rodzenia nie chodziłam (nie było mnie stać). 



Dlatego ja specjalnie dla was opublikuję podstawową pierwszą pomoc niemowlakowi, w przypadku zachłyśnięcia i nie tylko. 



A wy jak? Boicie się takiej sytuacji?

P.S. MOŻE KIEDYŚ NAPISZĘ COŚ WIĘCEJ O PIERWSZEJ POMOCY MALUCHOWI, ALE NAJPIERW SAMA MUSZĘ SIĘ TROCHĘ PODSZKOLIĆ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger