Popular Posts

MIX ...

... czyli zlepek wszystkich tematów, których niema sensu rozwijać. Są to krótkie informacje o tym co się u nas działo.

1. Właśnie zmieniłyśmy mleczko. Z Bebiko 1 na HiPP 2. Chyba zostaniemy przy tym mleku. Opakowanie jest większe od Bebiko i bardziej opłacalne w zakupie.


2. Ostatnio dotarła do mnie kolejna paczka z portalu EverydayMe. Kapsułka piorąca Vizir. Na pewno ją przetestuję ale na rzeczach Piotrka. Ja nie mogę przez uczulenie. Recenzja już wkrótce na blogu.

3. Ostatnio miałam ciężkie chwile. Moja rodzina przechodziła kryzys, ale jeśli każdy z nas będzie stosował się do zaistniałych zasad to wszystko powinno być dobrze. Mam nadzieję, że będzie lepiej. 

4. Mała skończyła 6 miesięcy, ale to w kolejnym poście.

5. Znowu wprowadziłyśmy nowe produkty do jadłospisu córeczki. Najnowsze: Śliwka, Biszkopt, Jogurt, Dynia i Chrupki kukurydziane. Wszystkie nasze nowinki żywieniowe z pewnością pojawią się lepiej rozpisane. 

6. W najbliższych planach mam zakup nowych rzeczy upiększających do dekoracji pokoju. Muszę się czymś zająć bo sama nie wiem co mam ze sobą robić.

7. Paczka z wygraną w rozdaniu została już wysłana. Liczę na to, że się podoba.

To chyba na tyle. W ostatnim czasie strasznie ciężko mi się pisze. Nie mogę nabrać motywacji do pisania. Mam ciężkie dni dlatego mam z tym problem. Kiedy wszystko się unormuje to będzie lepiej z tym moim byciem tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger