Popular Posts

MIX...

... Kolejny zbiór różnych tematów. Czyli co nowego u nas.

1. Po pierwsze i chyba najważniejsze. Małej wyszły już pierwsze ząbki. Sztuk dwie :) Trochę krzyków, płaczu i cierpienia ale już są.

Małe nie dała zrobić sobie zdjęcia ząbków.
2. Kupiłyśmy sobie nową torbę. Chciałam ją kupić już dużo, dużo wcześniej ale jak dla mnie to była trochę droga. Dla osoby takiej jak ja, która liczy każdy grosz to 40 złotych to sporo. Teraz kosztowała niecałe 15 złoty, tak więc się zdecydowałam.


3. W końcu po tak długim okresie umawiania się udało nam się spotkać. Nareszcie umówiłyśmy się z moją koleżanką. Mała dostała od cioci śliczną sukieneczkę.


4. Ja dorobiłam się nowych spodni dresowych, choć gdyby to zależało w dużej mierze ode mnie to bym ich nie kupiła choć bardzo mi się podobają. Zdjęcia niema nie miałam kiedy zrobić może innym razem.

5. Przyszła do mnie nowa próbeczka. 


6. Razem z małą bierzemy udział w konkursie. Proszę was o oddanie głosu. [LINK]


7. Kończę wpisywanie przepisów do przepiśnika. Długo mi to zajęło bo sporo przepisów nazbierałam.

8. Kupiliśmy śliczne pudełeczko w Biedronce dla małej. 


9. Podjęłyśmy współpracę z MAM. Już jedna recenzja za nami.


10. Kupiliśmy dzisiaj chodzik dla małej. 


11. Odwiedziła nas ciocia Marta. 


To chyba już wszystko. Jeśli coś nowego się pojawi to znów będzie taki post.

Pozdrawiam, 
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger