Popular Posts

Pierwsze 7 dni

Dzisiaj kończy się pierwszy tydzień diety. Przyznając szczerze to nie czuję żadnej różnicy. Czasem były momenty, że byłam głodna a czasem przejedzona.
Trochę dziwnie się tak wypowiadać bo to dopiero jeden tydzień. Póki co nie mam nic do powiedzenia, a raczej nic pozytywnego.

Waga niespadła nawet kilograma. Wręcz przeciwnie wróciłam do stanu pierwotnego, czyli takiej z którą zaczynałam;

Za dużo jedzenia się marnuje;

Często kolacja jest bardziej syta niż obiad;

Zdjęcie jednego z posiłków.
To śniadanie było bardzo smaczne i pożywne.

WAGA

Dzień pierwszy


Dzień czwarty


Dzisiaj


Trochę to dziwne. Co ja mam sądzić. Jednego dnia mniej drugiego więcej. Coś nie tak zwłaszcza, że poprzedniego dnia nie jadłam podwieczorka i kolacji bo nie miałam kiedy. Zobaczę jeszcze ten drugi tydzień.

Dodaję też zdjęcia z pierwszego dnia, kiedy zaczynałam dietę.




Naprawdę czekam na jakieś rezultaty choć nie mogę się trzymać diety ściśle bo wegetarianizm mi nie pozwala. 

Pozdrawiam, 
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger