Popular Posts

Recenzja butelki: Trainer

Dzisiaj kolejna recenzja produktu firmy MAM. Wiem, że trochę późno ale nie było kiedy napisać tej recenzji. Poza tym lubię jak są one dopracowane. Zapraszam do czytania. 


INFORMACJE Z OPAKOWANIA

Butelka przeznaczona dla dzieci od 6 miesiąca życia. Jet to butelka treningowa "niekapek" z uchwytami. Pojemność 220 ml. 


Trainer
Uchwyty pasują do wszystkich butelek MAM o szerokich szyjkach i do butelek treningowych Trainer. Ustnik i zawór pasują do butelek Baby Bottle oraz bute;ki Hold Ma - Bottle.
MOJE SPOSTRZEŻENIA

ODNOŚNIE WYGLĄDU
Dość ciekawy jest kształt butelki. Uchwyty są bardzo funkcjonalne, dziecku łatwo się trzyma butelkę. Razem z Kirą dostałyśmy butelkę w kolorze zielonym z ciekawymi rysunkami. Naprawdę butelka bardzo mi się podoba. Kształt jest nietypowy ale doskonały.

ODNOŚNIE FUNKCJONALNOŚCI
Jak dla mnie jest funkcjonalna. Mojej córce było jednak trochę ciężko pić z niej. Dzięki niej nauczyła się trzymać butelkę, jednak do tej pory nie chce trzymać żadnej, ale potrafi. Kiedy dostaliśmy paczkę ze wszystkimi produktami i zobaczyłam tę butelkę, chciałam bardzo chciałam sprawdzić jak Kira będzie reagowała na nowy kształt smoczka i ogólnie na całą butelkę. Nie chciała na nią patrzeć. Wyrzucała ją, nie chciała pić z niej, z czasem zaczęłyśmy wdrażać ją w codzienne życie i jakoś się udało. Teraz już uważam ją za bardzo funkcjonalną.


ODNOŚNIE KSZTAŁTU
Kształt jest bardzo zabawny i sądzę, że zachęcający dziecko do wzięcia jej do rączki. Najlepsze co mi się podoba to rączki do butelki, które są doskonałe dla dzieci, które jeszcze nie potrafią samodzielnie trzymać, które dopiero się uczą tej sztuki. Dodatkowy atut butelki to smoczek - ustnik "niekapek". Naprawdę mechanizm jest dość dziwny ale zarazem doskonały. Jestem pod wielkim wrażeniem jego kształtu i całego tego mechanizmu. No naprawdę wydaje mi się, że jest jednym z lepszych jakie widziałam.




















OGÓLNE WRAŻENIE
Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona, że wybrałam tę butelkę. Pchnęło mnie do tego chęć nauki mojej małej córeczki, samodzielnego picia i trzymania. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam testować ten właśnie produkt.


PODSUMOWANIE
Jestem zadowolona z testu i polecam wszystkim mamą, które chcą uczyć swojego dziecka samodzielności podczas posiłków. Ten produkt jak inne produkty MAM posiada atesty, dzięki czemu jest bezpieczny dla naszych maluchów. 


P.S. Zdjęcia nie są zbyt ładne ale ciężko było zrobić jej jakiekolwiek zdjęcia. Wierci się strasznie.

Pozdrawiam, 
Klaudia mama Kiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger