Popular Posts

Warzywa też są ważne ... a ja nie chcę jeść

Moje dziecko nie chce jeść warzyw. Wiem, że wypaliłam tak ni z gruszki ni z pietruszki ale nie wiem co mam z tym zrobić. Może ktoś mi poradzi co bym mogła zrobić? Mam nadzieję, że zacznie jeść warzywa, nie tylko same owoce i deserki. Cieszę się, że chociaż chce jeść mięso. 
Tak wiem wegetarianka i mięso? Prawda jest taka, że nie będę zmuszała córki do wegetarianizmu. Ja jej tego nie gotuje tylko jej tata. Małej póki co smakuje a jeśli w przyszłości będzie chciała przejść na wegetarianizm to to zrobi. Nie uważam, że moje dziecko musi być takie samo jak ja. Nie jestem psychopatycznym rodzicem, który na dziecku będzie realizował swoje marzenia, bądź tworzył swojego małego klona. Moja córka będzie taką osobą jaką będzie chciała. Oczywiście zaraz mi ktoś może powiedzieć " a jak będzie chciała być ... ćpunem, alkoholikiem, to co? też pozwolisz?". Nie chodzi o to by pozwolić ale chyba zostanie narkomanem nie jest marzeniem człowieka. Chodzi o to by wspierać dziecko w osiąganiu ich marzeń nie swoich.

Wiem, wiem już zaczynam mieszać. Tak mnie jakoś naszło. 

A muszę się wam pochwalić. Kira będzie miała niedługo nowe dwa ząbki. Właśnie się jej wyrzynają i jest trochę nie spokojna. 

Znacie? Jesteśmy na FB. Polajkuj :)

Pozdrawiam, 
Klaudia mama Kiry

1 komentarz:

  1. Mój synuś też na początku się krzywił na widok warzyw, ale na szczęście udało się je przemycić ;-) np miksowałam gruszke z marchewka albo ziemniakiem, cukinię z gruszką albo brzoskwinką, albo do warzyw dodawałam trochę serka topionego, szczególnie lubił brokuły z serkiem - i tak się udało przemycić warzywka które dzisiaj - mając 14 mcy - wsuwa w pierwszej kolejności ;-) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger