Popular Posts

Dzisiejsze spotkanie

Witajcie ponownie!
 Wiem wczorajszy wpis był trochę dołujący i smutny, ale czułam się lepiej kiedy wyrzuciłam to z siebie. Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń, oczywiście niedosłownych wrażeń. Przyjechała moja koleżanka wraz ze swoim synkiem. 


Robiłam jej kwiaty na 18 urodziny dlatego też umówiłyśmy się na dzisiejszy dzień ( zdjęcia bukietu, który robiłam możecie obejrzeć na instagramie, zapraszam ). Cieszę się, że była przynajmniej jakaś odskocznia od nudnej codzienności. Wracając do sedna my pogadałyśmy sobie i wypiłyśmy kawę, a maluchy bawiły się razem. Dwójka małych dzieci a salon wyglądał jakby stado koni przez niego przebiegło :) Dzieci jednak potrafią urozmaicić nudne dni. 

Chcę podziękować również dziewczynom za miłe słowa w komentarzach pod wczorajszym postem. Trochę mnie podniosły na duchu i podbudowały. Teraz wiem, że muszę zacząć działać i postarać się naprawić nasze relacje. 

Dobra czas coś obejrzeć na dobry sen.

Pozdrawiam, 
Klaudia mama Kiry

P.S. Będę brała znów udział w wyzwaniu. Już niedługo :)

2 komentarze:

  1. Miło spędzić tak chwilę, na kawie i pogaduchach :) nawet jeśli obok szaleją nasze pociechy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jakieś urozmaicenie codziennego dnia.

      Usuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger